Her türlü soykırıma, katliama karşıyım. Ancak baba tarafımdan bosna göçmeni olduğumuz için biraz daha hassas olduğum konu olsa gerek. 23 Yıl oldu, dile bile kolay değil. Avrupanın göbeğinde katliam yapılalı 23 yıl oldu! Allah mekanlarını cennet eylesin. O kadar doluyum ki yazamıyorum. Keşke bir şeyler yapabilseydik.
https://www.youtube.com/watch?v=cv9J9tQVjiI