Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel fikir, normal sinekler neyse de sivrisinekler beni mahvediyor.Hele 6 aylık bebeğimin hep kanını emiyorlar, geçen bir tane öldürdüm, ufacık sivrisinek'ten bir ton kan çıktı .
950 kilo olmasın o

harbiden evde en çok da küçük çocukların kanını emiyor namussuzlar taze kanı biliyorlar,benim kızda aynı sabah bir kalkıyor hertarafını ısırmışlar,bu arkadasın yöntem cok mantıklı denıycem