Konu
R10 Bold (Kalın Yazmak) Neden Yasak
10-07-2018, 10:28:36
#17
KaraMirsat
Şu ana kadar 16 kişi cevap vermiş ama en doğrusunu yazan bilen olmamış.
Yazının tamamını bold (kalın) yazmak
bağırarak konuşma
anlamına gelir.