Konu
R10 Bold (Kalın Yazmak) Neden Yasak
10-07-2018, 02:49:00
#13
teknohaberci
Bir anda 100 yıl geriye gittim. Bunları konuşurken daha facebook yoktu be. Hala mı yasak? Şaşkınım.