Konu
R10 Bold (Kalın Yazmak) Neden Yasak
10-07-2018, 02:47:05
#11
Onur89TR
Hayır yani yazıları kalın yazınca eline ne geçecek antipatiklikten başka? Herkes ayrı şey söylüyor, yasağa uy gitsin.