Konu
R10 Bold (Kalın Yazmak) Neden Yasak
10-07-2018, 02:36:37
#10
Engin Z
Kalın yazı (bold) genel de her forum da yasak. Yazıların hepsi kalın olunca gerçekten çok kötü bir görüntü oluşturuyor. Sade yazmak en güzeli