Konu
Autoptimize Eklentisi Kullanan Varmı Bir Sorum Var?
10-07-2018, 00:05:40
#2
torino7
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu eklentiyi cache ile beraber kullanıyorsunuz değil mi? içerik girdikten sonra boşaltın aslında gerek yok ama css, js falan sıkıştırıyor.