almanyachat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sadece ios kısmında olduğunu biliyorum web kısmında bu uygulamayı yapmadıklarını biliyorum bunlae oyle basit isler degil meşakatli isler her sey zamanla oluyor
kaynakta oyle yazmıslarda ondan sordum sıze 2 ısletım sıstemındede gırdıgını soyluyor ama sonuc yok gıbı