ıos olupta bılgısayardan yapılınccda net olarak gıtmezmı haber kaynaklarında adroıd ve ıostada gırdıgını yazmıslar
ben sadece ios kısmında olduğunu biliyorum web kısmında bu uygulamayı yapmadıklarını biliyorum bunlae oyle basit isler degil meşakatli isler her sey zamanla oluyor