KilitX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.0 ve 2.1 sürümlerinde ciddi bir güvenlik açığı olduğunu aylar öncesinden duyurmuştuk. siteleriniz yedekten restore ettikten sonra pm ile göndereceğim önlemi alın.
Yardımlarınız için teşekkür ederim. O duyuru konusuna nasıl ulaşabilirim acaba? bununla alakalı bir kaynak da varsa inanın çok iyi olur. Teşekkür ederim.