300 lirya yapılan işlerle aynı işi yapmayın, kendinizi geliştirin, netice şu olsun:
- Size 1000 liralık 10000 liralık işi yaptırmaya gelen kişi 300 liraya aynı işi yaptıramayacağını bilir.
- Siza veya başkasına 1000 liralık 10000 liralık işi yaptırmaya gelen ama 300 liralık işe gönlü kayan kişi sonra size 1000 liraya o işi yaptırmaya yine gelir.
Piyasada ağlanacak şey müşteriler değil. 300 liralık iş yapanlarla neden rekbet etmek zorunda kalıyorsunuz ona bakın. Bunun sebebi sizin yaptığınız işin seviyesi. Hitabınız onların seviyesinde kalmış. Zaten bu başlıkları açanların genel olarak durumu bu. Bu piyasadan 15 sene freelance geçindik, biz de rekabet ettik, binlerce müşteriyle çalıştık, yüzlercesiyle senelerce tekrar tekrar iş yaptık. Ucuz iş yapan her zaman oldu, üç günlük mesele değil bu.
Onlar piyasayı ayaklar altına almıyor, piyasanın kendi kısımlarında oynuyorlar sadece.