buna serbest piyasa falan denmez kardesim buna bence emek hırsızlıgı denir. her işin bir fiyatı vardır bin liralık bi işe 300 lira deniyosa bu piyasadan değildir. 1000 liralık işe 900 dersen 850 dersen anlarım serbest piyasa ama 1000 liralık işe 300 lira verilmez böyle bişey yok yani bunun serbestlikle piyasayla alakası yok