Buna serbest piyasa denir.
1000 liralık bir işi 300 liraya yapmak isteyen varsa bu onun hatasıdır.
Bir süre sonra kazanamadığı için sektörü bırakacaktır.
1000 liralık bir işi 300 liraya yaptırmak isteyen varsa bu onun hatasıdır.
Bir süre sonra işinin gerçekleşmediğini görüp yeniden yaptıracak ve 1000 liralık işe 1300 lira ödeyecektir.
Şikayet etmek yerine çözüm üretmek gerekir.