Neden web sitesini 300₺ kurup google'da ilk sayfaya çıkma garantisi verirsiniz.. Yeter artık umut sattığınız piyasayı düşürdünüz yeter.. Adamlara teklif veriyorum çok görüyor.. anlatıyorum durumu adam hala ucuza iş yaptırıp çok iyi geri dönüş bekliyor..

Not: sözüm r10'dakilere değil