hocam uğraşınız için çoook teşekkürler

ama "
assign letter=L " yi yaptım en son sorun yok tamam daha sonra CMD'yi kapattım "Kopyalanacak dosyanın yeri" olan bölümü "L:" ve "L" olarak denedim sorun devam ediyor. "Tamam" ı seçtiğimde bsey olmuyor?
Hay allah. Aynı kurulumu bende Casper Minibookum için yapıyordum 1 hafta kadar uğraştım bu şekilde çözebildim. Usb ile winxp kurulumunda hep bu hata var.