Konu yanlış yere olmuş bu tarz soruları sorum var bölümüne yazabilirsin
Mod arkadaşlar konuyu taşır

Kargo için şirket gerekli ve şirket kurman lazım en iyisi o şekilde olur
Vergi vermem de gerekli