Adım adım anlatayım hocam.
1. O ekranda shift+F10 na basarak komut ekranını açın.
2. Komut ekranı açıldığında "diskpart" yazıp entera basın.
3. Akabinde "list volume" yazıp entera basın. Bilgisayarınza bağlı olan tüm bölümler görünecektir.
4. Bölüm listenizden USB nizi bulun. Yanında "Volume x" gibisinden rakamlı birey yazar.
5. Usbnizi listeden bulduktan sonra "select volume x" komutunu girin. (x bölümün numarası)
6. Disk "Volume 2 is the selected volume." diye bir yanıt gelecektir. "kurulum ingilizce gördüğüm kadarıyla"
7. Daha sonra harf atamak/değiştirmek için
assign letter=L komutunu girin. Böylelikle usbnizin harfi "L" olarak atanacaktır.
8. Son olarka aldığınız kayıp dosya ekranında "I386" yı silmeden yalnızca sürücü harfi kısmını "L" olarak değiştirip devam diyin. Tekrar tekrar farklı dosyalar için aynı hatayı verecektir. Sürekli aynısını yapın. Sorun çözülecektir %98.
hocam uğraşınız için çoook teşekkürler

ama "
assign letter=L " yi yaptım en son sorun yok tamam daha sonra CMD'yi kapattım "Kopyalanacak dosyanın yeri" olan bölümü "L:" ve "L" olarak denedim sorun devam ediyor. "Tamam" ı seçtiğimde bsey olmuyor?