Evet bana da bugün 100 TL aidat parası diye hesabıma geldi. Geçen sms göndermişti, bugün para hesapta. İnsan şaşırıyor ister istemez. Diğer bankalar, hesap işletim ücreti, kredi kartı kullanım ücreti, havale, eft ücreti diyip bir çok kez paramızı doğrarken, bu banka hem bunları ücretsiz yapıp bir de üstüne hesabıma 100 TL yüklüyor. Diğer bankalar ile kıyaslayacak olduğumda, "Manyak la bunlar" diyorum. Ya da bu normal ise "do-landırıcı la diğer bankalar" demek lazım. Uygulama ve yürütmeleri birbirine çok zıt çünkü.