Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bana da geçen gün bir yabancı vatandaştan İngiltere'ye kesin dönüş yaptım TR'de Posche marka arabamı bırakmak zorunda kaldım. Geri dönmeyeceğim için 15.000 TL'ye satacağım diye mail geldi. Bende spor arabalara meraklı olduğum için cevap yazdım. Ben almak istiyorum dedim. Amca geri dönüş yaptı. Tamam o zaman ancak senin ciddiyetini anlamam için hesabıma 1000 öyro yatırmanı istiyorum çünkü boşuna gelmiş olmak istemem oraya kadar aracın anahtarı da yanımda çünkü yazdı. Bende tamam dedim hesap numaranı ver. Adamın bana gönderdiği maildeki isim ile hesap sahibinin isminin alakası yok tabi. Bunun üzerine bende bana gönderdiğin maildeki isimle hesap sahibinin adı tutmuyor dedim. Ciddiyetini anlamam için mail adresindeki isime ait bir hesap no at dedim. Tabi eleman kıvranmaya başladı. Tutuştu yazıyor da yazıyor. Ulan parayı almaya bu kadar yakınken bu olacak iş mi diye düşünmüş olmalı ki ertesi gün hesabın ait olduğu isimle kendisine mail hesabı açmış. Onu da bulamamış gitmiş abuk subuk bir mail hizmeti veren siteden almış. Dedim tamam. Yalnız ben aracı görmedim ki görmeden alamam bana foto gönder. Adam bi Porsche fotosu bulmuş çekmiş ama araba İngiltere'de belli. Cevap yazdım bu araç İngiliz plakalı ve İngiltere'de hani İstanbuldaydı? Bir de aracın direksiyonu ters tarafta en fazla 10 bin veririm dedim. Amca hemen hikaye yazıyor tabi İngiltere'den aldım TR'ye getirdim vs. Direksiyonu diğer tarafa aldırabilirsin. Porsche *** araba neyi aldırıyon. TR'ye getirdin ama İngiltere'ye geri götüremiyorsun öyle mi dedim. Artık ihtiyacım yok geri götürmekle uğraşmak istemiyorum vs diyor. Geri götürmediği araba Porsche.. Ama adamla nasıl mailleşiyoruz. Adam her defasında bir A4 uzunluğunda mail yazıyor. Adamın saf olduğunu da anladım yavaştan. Aracın belgelerinin resmini çek gönder kontrol edeyim dedim. Yaklaşık 20-25 mailleşmenin ardından film orada koptu zaten. Bir d.landırıcı nasıl bezdirilir anlamıştır. Adamlar ne güzel bunu iş edinmişler. Artık kime denk gelirse...