Arkadaşlar merhaba.
Bende ttnetten aldığım, tahmini 1 yıl 1 bucuk yıl oldu, Zyxel 3312 B10B modem var.
Modem salonda duruyor, salonun yemen yanındaki oda da benim. Wifi ile bağlanıyorum.

Lanet olası internet kasmak için bahane arıyor, bahane bulamazsa bile kasıyor.
Geceleri CS-GO oynuyorum. Telefonum dahil hiç bir şey wifi'a bağlı değil. Yine kasıyor. Csgo maçlarını 600 ms ile arıyor oyunda da sürekli dengesiz bi ping sorunu mevcut.

Ayrıca modem kendi kendine reset atıyor. Firmware update yapayım dedim baktım en son sürüm yüklü zaten yeni sürümü çıkmıyo bu lanetin. Yine de güncelledim. Düzelmiyor.

Anlayan biri varsa yardımcı olabilir mi?