Ferecbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar. benim için tekrarının çekimi mümkün olmayan Lenovo P2 telefonumla bir kaç saatlik video çekimi yapmıştım. çekilen videoyu ne yaptıysam bir türlü açamadım. videonun boyutu 4 gb üstünde, convert de etmeye çalıştım ama hep hata aldım. bu konu da uzman arkadaşlarımızın yardımına ihtiyacım var.

ne yapıla bilir, önerileriniz nedir?
Muhtemelen videoyu kaydettiğiniz hafıza kartı fat32 ile biçimlendirilmiş. Maksimum dosya boyutu fat32 için 4gb'dır. Dosya boyutu bunun üzerine çıktığında kalanı kaydedilememiştir ve dosya corrupt olmuştur. Bu gibi durumlara düşmemek için usb sticklerinizi ve hafıza kartlarınızı exfat dosya sistemi ile biçimlendirmeniz gerekli.