Merhaba arkadaşlar. benim için tekrarının çekimi mümkün olmayan Lenovo P2 telefonumla bir kaç saatlik video çekimi yapmıştım. çekilen videoyu ne yaptıysam bir türlü açamadım. videonun boyutu 4 gb üstünde, convert de etmeye çalıştım ama hep hata aldım. bu konu da uzman arkadaşlarımızın yardımına ihtiyacım var.

ne yapıla bilir, önerileriniz nedir?