Merhabalar,

Adıma kayıtlı aracı abim ile ortak kullanıyoruz. Bugüne kadar toplamda 5 tane ceza yedim, ceza puanlarını hesaplayınca 85 oluyor. Lakin polis durdurup vermedi, hep arkadan yedik. Yani direk olarak bana yazmadılar. Araba abimdeyken o da ceza yedi; lakin polis arkadan gönderdi.

Bu durumda benim ceza puanımı etkiliyor mu? Ceza puanımı nasıl sorgulayabilirim? Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?


----düzeltme
E-devletten sorgulama yapınca Aktif ceza puanı:0 diyor
Demek ki işlemiyor puana, herkese teşekkürler