3 kez girdim gayem hep hukuk fakültesi idi diğer 2'inde nasip olmadı. En sonuncunda nasip oldu lakin o zamanlar ki sistem ile sanırım şimdi ki sistem arasında oldukça farklılıkar var herkese en içten dileklerimle başarılar.
Sınava ne zaman girdiniz ki ?