metinoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye kaldırmak istiyorsunuz hocam bence www olmadan görünüm hoş olmuyor. Benim gözünü tırmalıyor o şekilde.
gözünüzü tırmalamıyor, alışkanlıktan ötürü eksikliğini hissediyorsunuz bu onun fonksiyonel (seo vb..) manada bir işe yaradığını göstermez. kaldırma sebebim, gerek olmaması daha da ziyade seo amaçlı URL tarafına sondan +4 karakter (www.) daha kazandırmak.