bitalk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
N11 deki cihazla vodafone cihazı bir tutamayız tabikide. Garanti olayı var.
Tutabilirsin hocam Türkiye garantili diyorum. Bir sorun oldu mu illa gidip aldığın yerle muhattap olmana gerek yok bizzat apple servisine muhattap olacaksın. Ayrıca illa aldığım yer uğraşsın aracı olsun diyorsan n11de daha basit bence. Direk kapından kargonu aldırıp ücretsiz şekilde gönderebilirsin aldığın mağazaya.