merhaba arkadaşlar acil nakit sıkısıklıgından dolayı satısını yapmak istiuorum.
Kapalı kutu iphone x 64gb uzay grisi vodafone den alınma 6100 tl ye aldım..
düşündüğüm fiyat 5500 tl az da olsa pazarlık mümkün.
sizin tekliflerinizide bekliyorum lütfen ölücü olmayın.
cihaz açılmadı kapalı kutudur.