merhaba arkadaşlar acil nakit sıkısıklıgından dolayı satısını yapmak istiuorum.

Kapalı kutu iphone x 64gb uzay grisi vodafone den alınma 6100 tl ye aldım..

düşündüğüm fiyat 5500 tl az da olsa pazarlık mümkün.

sizin tekliflerinizide bekliyorum lütfen ölücü olmayın.

cihaz açılmadı kapalı kutudur.