Siyaset yapma niyetinde değilim fakat ister istemez siyasete bağlanıyor konu seçimden sonra herşey düzelecek deniyordu aksine herşey daha da artmaya başladı. Tüpe zam geldi, doğalgaza zam geldi, faiz oranları arttı eee ne değişti ozaman? %52 nin (her nekadar bu rakama inanmasamda) desteğini aldılar düzelecek birşey olmadı olacağa da pek benzemiyor ne yazık ki. Şuan ülkemiz bir ekonomik krizin içindedir ne yazık ki umarım tez zamanda bu günlerden kurtuluruz.