Sanki daha önce çok güzeldi ya bu ülkenin ekonomisi. Tüp, gaz, yağ kuyrukları vs. saymıyorum onları geç cebinde para vardı ama değeri yoktu, çünkü bir şey alamıyordun. Ama bilmezsiniz. Siyaset yok tabi. Tabi yok ama gerçekler var.
Bu ülkenin kitap fırlatılarak çöken ekonomik bir geçmişi var.
Şimdi süper güçler vuruyor yine yıkamıyorlar. Biraz gerçekçi olacak mısınız artık?