Kelepir bir ev vardı hemen önüne metro istasyonu yapılacak.
Kuzen bankalara başvurdu ama, faiz oranlarına bakınca aman kalsın dedi.
İşin garibi, altındağ tarafında diğer kuzenin evi var. Kentsel dönüşüm için seçim sonrası yıkım kararı çıktı imza istediler.
Yani para yokken ve insanlar ev alamazken, yıkıp betona para yatırmaya devam edilecek gibi görünüyor.
Evimin çevresinde 6 gökdelen var, %60 ı dolmadı eskidi binalar.
Aynı tas aynı hamam, bin beter olana kadar devam. 2-3 ay içinde neler olacak birlikte izleyelim ne diyelim artık.