Ben memnunum, %3 veya %4 lere kadar çıksın, halinden memnun insanlar. Kredi çekip 3-5 ay evini geçindirmeye çalışıp hala ekonomi çok iyi diyenler aç kalana kadar devam etsin böyle yükselmeye. Sonuçta bizden daha kötüleri var senegal mesela. (!)