Ölümden korkmuyorum, dünya bana göre çok daha korkutucu, ayrıca ölümden sonra olacaklardan da hiç korkmuyorum.

Kimseye zarar vermedim, kimseyi dolandırmadım, kimsenin arkasından iş çevirmedim, kimsenin benden gram alacağı kul hakkı yok dolayısıyla sıra bana gelene kadar cehennemde yer kalmaz.

Keşke dünyayı benim gözümden görebilseniz.