tuuruls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakınmışız M oturursa fotoğrafa da gerek yok söylemeniz yeter hocam teşekkür ederim
Ben de sipariş verdim. Teşekkür ettim. Evden çalışıyorum rahat olacak şalvar bakıyordum