astalas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte bulamıyorum cıkmıyor nasıl cıkarıcam sql leri yedeklicem. Siteleri yedeklesemde sql olmuyor
phpmyadmin'i putty uzerinden kurabilirsiniz. yada http klasorunuze girin
mysqldump -uUSERNAME -p DATABASE > backup.sql
seklinde USERNAME yazan yere sql user'i girin DATABASE yazan yerede db adini girin. Sizden USERNAME olarak yazdiginiz userin sql sifresini isteyecek onu girin. daha sonrasinda http klasorunuzun icine backup.sql olarak sql olusturacak onu alabilirsiniz.