Hayatta ölümden korkunç şeyler var.
Bir akrabam beyin ameliyatında beyni iltihap kaptı ve komaya girdi.
11 ay felçli olarak yattı. Gözlerini açıp sağa sola bakmak dışında hiç bir şey yapamadım.
Konuşamadı, gözünü kırpamadı, yemek yiyemedi, canım yanıyor diyemedi.
2 kere yatak yarası oldu, defalarca hastane mikrobu yüzünden enfeksiyon kaptı.
Susadı susuyorum diyemedi....
Kendi bedeninde 11 ay hücre hapsi yaşadı...
Ölmek çok korkunç bir şey değil. Bazen yaşamak ölmekten daha dehşet verici olabiliyor...