Herkesin yaşadığı bir gerçek olduğu için ve ölümsüzlüğün saçmalık olduğunu bilince gayet sıradan birşey.
Zamansız olması kötü oluyor, yoksa sıralı ve 80 90 civarından sonra psikolojik olarak hazır oluyorsundur.
Bazıları kazık çakmak istese de genel anlamda böyledir. 90 yaşında nine gelecek yıl şuraya domates ekerim planı yapıyordur elbet, ama yaşlanınca daha bir hazır olunur.
Kısacası korkmuyorum.