Ölüm sonrası yaşama inanmadığım için ölüm sonrası için geride bıraktıklarımın üzüntüsü dışında pek bir endişem yok. Ömürleri uzun olsun ama erken gidip aileme 10-20 yıllık bi yas bırakmaktan korkarım. Canı pek kıymetli biri değilim, zaten öleceğiz tadını çıkaralım düsturuyla bakmaya çalışıyorum. Keyifsiz, içi boş bi yaşam sürmekten korkuyorum ölüm kolay.