Merhaba, aklınıza hiç ölüm geliyor mu? Ya da ölümden korkuyor musunuz? Ben şahsen ölümden değil de seveceklerimi bir daha göremeyeceğim diye çok korkuyorum. Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşıyoruz sanki..
Öldüğünüzde bir şey hissedemeyeceğiniz için korkmanıza gerek yok.