dolar endeksi yükseliyor, bu da doların gelişmekte olan ülke para birimleri karşısında
yükselmesine neden oldu. haftaya 4.630 seviyesinden giriş yaptı.
tüm ekonomistler ülkemizdeki politik istikrar ve belirsizliğin kalkmasının ardından usd/try'nin bu hafta düşeceğini öngördü ve hatta vatandaşta yatırım pozisyonlarını bu şekilde aldı, seçimlerden sonra herkes dolarını bozdurdu.
doların 4.630 seviyesinden şu an 4.618 seviyesine kadar düştüğü gözlemlenmekte.
ben bu hafta doların 4.500 seviyelerine kadar ineceğini düşünüyorum. tabi ki sadece bize bağlı değil, abd çok karışık ve sert hamleler yapıyor bu ara, global piyasalarıda takip etmek lazım nihaii karar almadan evvel.