Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm oalrak iletiyorum linki hocam. Şuan masaüstünden erişebiliyorum mesela. Ama telefonumdan öge bulunamadı diyor. Annemin telefonu üzerinden baktım onda da öge bulunamadı diyor.
Uygulama bende de kaldırılmış görünüyor. Muhtemelen önbellek temizliği yapılmamış, ondan hâlâ görünüyor.