İnsan gençken, ölmek için yaşlanmak gerek gibi bir algısı oluyor.
Aldanmamak gerek, yaşlanan yada hasta olan değil eceli gelen ölüyor.
Geçen hafta 25 yaşındaki yeğenimi toprağa verdim.
Sebep!!!
Kalp krizi.
Hiç ummazsın hiç beklemezsin aklına bile gelmez,
Baksan gayet sağlıklı, çivi gibi bir çocuktu. Yaşam doluydu.
Allah canını alacağı zaman sebebini de bir anda yaratıyor.