Hocam bende etiketleri noindex yaptim search consoledan mailime hata mesajları gelmeye basladi 404 felan yazıyor soruna yardımcı olabilirmisiniz veya etiketleri noindex mi yapmak mantıklı index almasimi
forumlardan detaylı araştırma yaptım bir kaç arkadaş da aynı fikirdeydi etiketleri noindex yapmak daha mantıklı çünkü etiket sayfalarında hemen çıkma oranı yükselince bu durum siteye zarar veriyor diye söylediler
yine de bu konuda daha uzman olan arkadaşlar aydınlatırsa daha iyi olur.