white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk başlarda çok zor geliyor. Nefes alamadığını hissediyorsun. Ama inan bana geçiyor. Hayatta en kötü şey bile bizim için en hayırlı olanı.

Emin ol senin için doğru insan o değildi.
hakkımızda hayırlısı olsun