AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz yaşarken ölmüşüz, az önce 5 senelik sevdiğimden ayrıldım ve bu sefer tamamen bitti. Allah herkese hayırlı ölümler nasip eylesin.
İlk başlarda çok zor geliyor. Nefes alamadığını hissediyorsun. Ama inan bana geçiyor. Hayatta en kötü şey bile bizim için en hayırlı olanı.

Emin ol senin için doğru insan o değildi.