aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet çok ısınıyor daha alman hp markasını ama uzun yıllarda yarıda bırakmadı beni





Sandisk nasıl hocam





Laptopun arkası sökülecek yani
şu linkte nasıl yapılacağının anlatımı var
(cd rom u sökmene gerek yok)

https://www.ifixit.com/Guide/HP+Pavi...lacement/51172