Merhaba, aklınıza hiç ölüm geliyor mu? Ya da ölümden korkuyor musunuz? Ben şahsen ölümden değil de seveceklerimi bir daha göremeyeceğim diye çok korkuyorum. Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşıyoruz sanki..