Yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum =) askerdeyken tanıştım malum firmanın bitanesi asker halimle yolda bıraktı bir diğeri de parayı aldı işlemleri yapmadı sonra dhs sağolsun yardımcı oldu o zaman bu zaman devam ediyoruz, tavsiye ederim.
Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz.