elbette haklılık payı epey fazla ancak bu da pahalıysa kalitelidir felsefesine uzanıyor ve bu teori çok kez patlak vermiş bir teori
Sizinde haklılık payınız var. Sadece pahalı olması sebebiyle bir şey kaliteli olacak diye bir şey yok. Kalitesiz, her alanda maliyeti çok düşük bir ürün yüksek komisyonla satılarakta pahalı hale gelebilir ve belirttiğiniz gibi pahalıysa kalitelidir tezini çürütebilir.
Fakat gerçekten yüksek maliyet ve yüksek kar marjının birleştirildiği ürünlerde bence yüksek kalite çok daha yüksek bir ihtimal.