vds bildiğim kadarıyla 7/24 açık bir makine, sanırım istediğiniz şeyde bot tarzı bir uygulama, bu uygulama için vdsye bağlanmasına gerek yok ki, server-client mantığı ile çalışacak bir uygulama yazılabilir siz komut verdiğinizde vdsdeki program çalışır ve istediğiniz şeyleri yapar, bunun için vdsye bağlanmasına gerek yok.
Hocam bana yardımcı olursanız çok sevinirim. VDS'e bağlanmadan program çalıştırma yapabiliyorsak çok mikemmel olacak..