2 adet dişili erkekli saf kan alman köpeklerim var onlar hakkında konu açabilirim bir şey istemiyorum
EDİT: kendi hayvanlarımızı paylaşacağımız bir bölüm açarsanız daha iyi olur. Fotoları adlarını v.s yazacağım yeri göremedim?